Tuesday, August 18, 2009

Virus DON'T come...

i found this pic. at other webside,so cute...WEAR MASK TO AVOID H1N1... Iám start sore throat after school yesterday,i hv timely to eat medicine b/f sleeping,but that medicine not take any effect for me lor~~

Inverse is very serious now!!DAMN SHIT!!

SORE THROAT+FLU+HEADACHE+FEVER=ME (T.T)'''

I scare is H1N1 lor,coz i just come back from pc fair on last sunday,i forget wear the mask thrus into hall(too many ppl,easy to infect)...i dun want go to see doctor lor!!!

After occur H1N1 i very HATE go to pharmacy liao~~


AND THEN,31/8 i hv one gathering,i already promise my frend must go liao~~so virus dun come


今天一早起身整个人超级辛苦的!!好像要生病这样。


昨天读书中午休息的时候就开始喉咙痛了,我以为只是轻微的就算了,回到家晚上开始不行了,开始痛的很厉害,就跟妈妈拿了喉咙糖吃了就去睡觉!!


哪里知道半夜喉咙痛到很厉害就起来喝水;这个时候连鼻涕都来了!我还摸了下额头,结果是烫的(发烧了)因为很累就没管它,把自己包起来继续睡~~


早上起来,整个头是痛到~~等下还要忍着痛做功课!haiz~~!

我想有可能是我太过累才会这样;要先去睡觉看看,起来还是这样就要去看医生了!!

我不要生病啊!!!

No comments: