Saturday, November 21, 2009

MALAYSIA CUSTOM PROBLEM

Today i spend RM30 for feed 2 melayu pig eat 'TAHI'


This is happend at Malaysia Custom


When i come back from Singapore!!!


Custom officer make me angry


I already complains;


but i think this is will be settle by that officer lor~


BECAUSE HERE IS MALAYSIA.....



××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××



今天在malaysia的关卡让我花了RM30块2只马来猪



事发是我从新加坡回来的时候



那里的officer弄到我火大跟他吵架



我投诉他们;



但是我想没有用的囖



因为他们是马来人,肯定是马来人帮马来人的囖!



马来西亚就是我们华人和印度人养马来猪的



谁叫他们只会makan pisang,mimum kopi。。。

2 comments:

caster said...

哇~~两个不同语言的版本哦~
看来你真的很生气叻~
华语版的骂得比较火~哈哈
我的看法也是跟你一样,
malaysia用来养马来pig的!

*wEnDY* said...

哈哈~~谢谢yuncas的看法跟我一样啊